Kartan fungerar inte

Hej.
Eran karta för rengn funkar inte sen i måndags i appen.

Kommentarer

  • Hej,

    Kvarstår problemet för dig? Vad är det mer specifikt som inte fungerar? Om du har möjlighet att skicka en bild på hur det ser ut för dig vore det perfekt!
  • Hej
    Jag har en iphone 6 När jag går in på kartor kommer det fram tidsperiod måndag till fredag. kommer inte fram från idag. Vad beror det på.
  • Eran karta fungerar ej med uppdatering med dagens väder
  • Kartan fungerar inte som den ska. När man drar för att se vädret över Sverige så går den från mån till fre och nu är det natten till sön.
  • Hej,

    Vi upplever lite problem med appen för tillfället, men vi jobbar på en lösning!