Karta med vädret för hela Sverige

Efter sista uppdatering försvann tempersturangivelserna i siffror och istället blev det bara färgförändringar som visar temperaturförändringar.  Önskar att det ändras tillbaka till grader i siffror också.  Är det möjligt?
Mvh Stina

Kommentarer

  • Hej Stina!

    Tack för ditt meddelande. Ja, vi gjorde nyligen om våra kartor från grunden och i första versionen av nya temperaturkartorna har vi inga siffror på kartan. Vi planerar dock att fortsätta vidareutveckla våra kartor och det är inte omöjligt att siffrorna kommer tillbaka på lite sikt. Jättebra att du berättar att du saknar dem så blir det lättare för oss att prioritera.

    Vänliga hälsningar,