Jämför-funktionen bra, men saknar vindstyrka

Hej

Den nya fliken Jämför är jättebra, men vore ännu bättre om ni la till vindstyrka från de 3 instituten också.

Kommentarer

  • Hej,

    Vad roligt att du gillar den nya funktionen! Vi har ditt önskemål angående vindstyrkan i åtanke för framtida utveckling av Klart.
  • Detsamma - hade verkligen gillat denna. Använder vid segling!
  • Hej,

    Vi fortsätter att utveckla vår produkt och att jämföra vindstyrkan kan komma att bli möjligt i framtiden!
  • Håller med. Är cyklist och planerar rundor beroende på vinden
  • Verkligen tacksamt om både vindstyrka OCH vindriktning exponerades på ett enkelt vis
    .
    Viktigaste med info om styrka och riktningprognoser från em. och framåt för att underlätta valet av natthamn.

    Segla väl!
  • Snälla, snälla, snälla...
    Lägg till vindstyrka och vindriktning i jämför-översikten.
    ALLA som har båt behöver veta vinden!!
  • Vi tar med oss er input när vi fortsätter utveckla klart. Men det är inget som kommer hinna justeras under sommaren.

    Vänliga hälsningar,