Jag skulle vilja se även månens upp- och nedgång per dag

En fullmåne en klar natt ger väldigt mycket ljus för t.ex. längdskidåkning eller andra utomhusaktiviteter. Det vore bra att kunna se inte bara när det är stjärnklart utan också när månen går upp och ned, eftersom det ändrar sig väldigt mycket för varje dag.

Kommentarer

  • Hej Stefan!

    Tack för att du hörde av dig! Bra idé med månens upp-och nedgång. Vi har inte den informationen idag men ska skicka vidare idén till vårt utvecklingsteam!

    Ha det fint,
    Sandra