Ingen notis

En av anledningarna till att jag ville.prova er app var att få en notis på morgonen med prognos. Får dock aldrig någon sån. Har kontrollerat att notiser tillåts och tom provat ominstallera appen. Är detta något känt fel (iOS 14.3). iPhone 12 mini.

Kommentarer

  • Hej Tim! Vad kul att du ville prova vår app för notiserna!
    Tyvärr har vi haft problem med dem, de har inte gått ut till alla användare som har de påslagna. Vi tror att vi har hittat felet, du får gärna testa att ändra plats i inställningar för push, och sen ändra tillbaka.

    Klicka på "Mer" i bottenmenyn -> Inställningar-> Pushnotiser -> Ändra plats.

    Hör gärna av dig med hur det går!
    Ledsen att det här var din första upplevelse hos oss, hoppas du gillar resten av appen!
  • Har provat det också men ingen skillnad tyvärr
  • Ok tack för att du testat!

    Ledsen att det inte löste sig. Vi jobbar vidare så fort vi kan!

    Ha det fint,
    Sandra
  • Om du har tid och lust att testa mer så kan du gå in i inställningar och stänga av pushnotiser för dagsprognos, och sen sätta på den igen.

    Ha det fint,
    Sandra