Hur sparar jag en favorit på startsidan på Klarts hemsida?

Så här fungerar det:

1. Klicka på knappen "spara plats" när du är inne på den orten du vill spara.

2. Dina sparade platser visas på startsidan! För att ta bort någon av platserna, klicka på "Ändra sparade platser" längst ner på sidan.

Om du använder vår app så går du in på den ort du vill spara och klickar i hjärtat uppe i vänstra hörnet.

Klart Kundtjänst (Uppdaterad )

Kommentarer

  • Jag trycker också på spara knappen ändå måste jag söka om orten varje dag jag går in, aldrig varit så förut
  • Hej Yvonne!

    Jag har testat nu i några olika webbläsare och för mig fungerar det bra. Vad använder du för webbläsare? Om du laddar om sidan för orten som du har sparat, ser den fortfarande sparad ut efteråt (ifyllt hjärta)?

    Vänliga hälsningar,
    Peter