Hög- och lågtryck visade med isobar linjer?

Varför inte visa väderkartor som proffsen använder?
Måste väder bara visas med fåniga moln- och solsymboler?
Varför får vi inte se väder med högtryck (H) och lågtryck (L)
samt isobar linjer, så man kan följa tryckförändringarna visuellt?

Kommentarer

  • Hej,

    Vi uppskattar din feedback och har den i åtanke för framtida utveckling av vår tjänst.
  • Vi är fler som gärna vill ha översiktskartor med frontsystem och tryck! Tack på förhand. :-)
  • Hej,

    Tack för din feedback, vi har med oss din förfrågan!
  • Yep. Det vore mycket bättre för då kan man förstå vad som kommer att hända på ett bättre sätt.
  • Hej,

    Tack för att du hör av dig med önskemål. Det vore en bra förbättring men mycket annat ligger högre i prio närmaste tiden, men vi tar definitivt med oss detta när vi fortsätter utveckla klart.

    Vänliga hälsningar,
  • Yep, då skulle appen bli perfekt!