Helgprognos från väder-Micke

Hej! Jag har inte fått någon helgprognos från väder-Micke på flera veckor. Har jag råkat trycka bort någon inställning så att jag inte får den prognosen längre? Tycker så mycket om väder-Micke helgprognoser. Mvh Walter

Kommentarer

  • Hej Walter!

    Jag vet att det inte skickades ut någon helgprognos inför förra helgen, men annars ska de ha skickats som vanligt. Får du våra dagliga notiser med morgonens väder?

    De inställningar som kan vara värda att titta på är dels i Klart-appens pushinställningar, där man kan säkerställa att man har en push-plats inställd, dels i telefonens systeminställningar där man kan kontrollera att push är påslaget för Klart-appen. Där kan man också styra de individuella typerna av pushmeddelanden som vi skickar ut, och kontrollera att "Vädersnack" är påslaget.

    Jag vet att Micke håller på att förbereda denna veckas helgprognos. Hör gärna av dig igen om du inte får den idag eller imorgon så kan vi försöka lista ut vad som är fel.

    Vänliga hälsningar,
    Peter