Hur får jag bort rutan: "Hej! Vi vill kort berätta vilken data vi hanterar på Klart."?

Kan ni inte ta bort detta "Hej! Vi vill kort berätta vilken data vi hanterar på Klart."?

Annars vill jag tacka för bra vädersida; jag följer väderprognoser noggrant för att optimera mitt arbete utomhus och ni är nr 1. mvh Lasse

Kommentarer

  • Hej!

    Denna ruta har vi för att informera om vilken information vi hanterar, för din integritets skull. Om du klickar på "Hoppa över" kommer rutan försvinna. Annars kan du klicka på "Läs mer" om du vill ha mer information.
  • Jag har både hoppat över och läst mer, men nästa dag finns eländet där igen.
  • Hej Klart. Samma sak här!!!!! Är ingen idiot som behöver informationen varje dag!!!!! Hur många gånger skall jag hoppa?????
    Harding
  • Hej! Redigerar föregående svar från oss. Om du trycker på "Hoppa över" ska rutan försvinna och inte komma tillbaka.

    Dock fungerar inte detta om ni använder olika browsers eller har rensat cookies i webbläsaren, då kommer rutan komma upp igen.
  • Sedan nån vecka eller tre funkar det bra för mig, dvs ingen störande fråga. Jag använder dator, win7, Mozilla Firefox med uBlock.
  • Hej,

    Om du trycker på "Hoppa över" ska rutan försvinna och inte komma tillbaka. Detta fungerar inte om ni använder olika browsers eller har rensat cookies i webbläsaren, då kommer rutan komma upp igen.