Saknar en "favoritknapp" för plats på badväder

Hej, saknar en’favoritknapp’ för plats på Badtemperatur.
Mvh Birgitta

Kommentarer

  • Hej Bigitta!

    För tillfället finns ingen sån funktion, men det är ett väldigt bra förbättringsförslag. När du klickar i sökfältet så kommer senast sökta platser upp, så på så sätt kan du ändå få tillgång till platsen snabbt.

    Vi uppskattar din feedback!
  • Hej igen!

    Det finns ett sätt att spara dina favoriter som är lite omständigt och vi kollar därför närmare på ett sätt som gör det lättare. Nedan följer en beskrivning och några bilder som förklarar hur du går tillväga:

    1.Sök på den badplatsen du är intresserad av.
    2. Väl inne på platsen så klickar du tillbaka, då kommer du till väderprognosen för den badplatsen.
    3. Där kan du spara den som favorit så den hamnar på din lista bland favoriter!

    I appen:

    På webben:

  • Tack det ska jag prova!
    Mvh Birgitta