Förstasida inställningar

Hej Lena och personal,
Hur byter jag förstå sida till nya ort där jag flyttar för daglig öppning av första sida på min morgon?

Tack för en favoritapp.

Kommentarer

  • Hej Michael,

    För att byta ort till där du är trycker du på förstoringsglaset (sök) längst upp till höger.

    Då får du upp din plats (Där du är).

    Du kan också välja att lägga till Favoriter om du ofta byter mellan två platser. Du hittar favoritsidan längst ner i menyn.

    Hoppas det hjälpte dig. Tveka inte att höra av dig igen annars!

    Allt gott,
    Malin på Klart