Karta som visar position för plats

Hej, tack för bra app! Jag vill kunna se på en karta var "era" väderorter finns. I bland kan det vara så att en liten lokal ort finns på flera ställen... då vill jag se på en karta var orten ligger så jag valt rätt. Exempelvis se väderorten "Skaft" utplacerad på en karta. Det kanske redan är möjligt men jag har inte hittat...

Kommentarer

  • Hej Tobias!

    Vi är medvetna om problemet och har planer på att implementera en karta som visar var platsen är!

    Tack för att du hörde av dig!
    Sandra