Fel klockslag?

Hej,
Stort fan av er app, i synnerhet badväder. Har dock en fråga, när jag rapporterar temperatur visar ert klockslag fel på två timmar. La in en rapport Skanörs havsbad kl 13:29 men på er sida står det att rapporten lämnades 11:29?

Kommentarer

  • Hej!

    Kul att du tycker om appen. Tack för att du hör av dig när det ser konstigt ut. Vi ska kika på problemet och fixa till det när vi får möjlighet.

    Vänliga hälsningar,
  • Samma gäller för badtemperaturen på Tredenborg i Sölvesborg. Visar 2 timmar frl när man rapporterar.
  • Tack för era rapporter! Vi är medvetna om problemet och kommer fixa det så fort vi kan!

    Fortsätt gärna rapportera badtemperatur så länge!

    Med vänlig hälsning,
    Sandra