Fel flaggor

Hej,
Ni har blandat ihop flaggorna i Demokratiska Republiken Kongo och Republiken Kongo. Exempelvis har Kinshasa Republiken Kongos flagga vilket är fel, liksom Brazzaville har DR Kongos flagga som också är fel.

Kommentarer

  • Hej Claes!
    Tack för att du rapporterar detta, vi ska rätta till det!
  • Hej,
    Nu har det gått fem månader och fortfarande fel flaggor. Måste vara svårt att korrigera.
  • Hej Claes! Ledsen för detta, har fallit mellan stolarna!

    Påminner våra utvecklare om detta.