Favoriter som inte ligger kvar

Vill ha kvar min senaste favorit och visnings läge förvald när jag går in i appen igen. Nu måste jag aktivt välja allt igen vid varje tillfälle. Tyckte tyvärr bättre om er app tidigare så får nog leta efter en ny.

Kommentarer

  • Hej Lena!

    Tack för att du rapporterar. Så här ska det inte fungera! Favoriter som du sparat ska ligga kvar.

    Två frågor som du gärna får svara på, så vi kan undersöka mer:
    1. Har du senaste uppdateringen av Klart-appen? Gå in i app store, sök på klart och se om det står "uppdatera" eller "öppna" där.
    2. Är det en specifik plats som inte går att spara eller gäller detta för alla platser?

    Vi har inte hittat problemet, men för en annan användare som hörde av sig om samma problem så löste det sig helt plötsligt. Väldigt mystiskt, men så är det ibland...

    Hör gärna av dig vidare!

    Ha det fint,
    Sandra
  • tack för svar,  Favoriter ligger kvar men de är inte längre på hem skärmen det var det jag saknade. Nu får jag gå till favoriter välja min favorit igen och sedan vilken period. Stänger jag sedan appen ochvgår in igen måste hela proceduren göra om igen. Så fungerade det inte tidigare och det är det jag saknade.
    Tusen tack
  • Jag förstår! Du hade velat ha favoritsidan som startsida. Skickar det vidare till våra utvecklare!
  • Tack!