Går inte att spara en favorit på iOS

Alla mina favoriter har bara försvunnit utan att jag gjort någonting. Jag kan heller inte spara ner dem igen.
När jag söker fram dem, väljer ikon och trycker på spara så förblir sidan tom!
Vad har hänt?

Kommentarer

  • Hej Annika, tack för att du hör av dig!

    Ajdå, vad dumt. Jag kan inte hitta felet på våra telefoner här. Två frågor som du gärna får svara på, så vi kan undersöka mer:

    1. Har du senaste uppdateringen av Klart-appen? Gå in i app store, sök på klart och se om det står "uppdatera" eller "öppna" där.
    2. Är det en specifik plats som inte går att spara eller gäller detta för alla platser?

    Ha det fint så hörs vi vidare,
    Sandra
  • Hej Sandra!
    Det står ”Öppna” när jag kollar i App Store så jag har senaste versionen MEN du måste ha gjort något magiskt för nu har mina favoriter kommit tillbaka!👍
    Kan det ha hänt något tekniskt när jag tryckte på ”öppna” i App Store för att öppna Klart-appen den vägen?
    Hur som helst så finns de där igen och jag kan spara ner nya när jag provade nyss.

    Tack för ditt snabba svar!
    Jag återkommer om problemet uppkommer igen.

    Med vänlig hälsning
    Annika
  • Vad bra att det löste sig! Tyvärr gjorde jag inget magiskt, även fast jag önskar att jag kunde säga det 😀 Ibland är datorer, appar och mobiler lite mystiska på det sättet, vissa grejer bara händer.

    Att du öppnade appen från app store borde inte göra någon skillnad.

    Hör av dig om du behöver hjälp med något annat!

    Ha det fint,
    Sandra