Det står "öppna" i app store men appen går inte att öppna

Hej!
Jag har försökt att hämta er App sedan söndag, men det går inte 🙁
När man vill "skaffa" en App står det i Appstore "Hämta"
Men på er App står det "öppna"
Och sedan händer inget mer.
Den går alltså inte att ladda ner...

Mvh
Annika

Kommentarer

  • Hej Annika!

    Om det står "öppna" i app store så brukar det betyda att du redan har appen installerad. Men den ska såklart öppnas när du trycker på "öppna"!

    Du får gärna gå ur app store och leta i telefonen om du hittar Klart-appen, och så fall ta bort den och sen ladda ned igen.

    Hör gärna av dig med hur det går!
    Klart Kundtjänst