En förbättring uv-index

Jag som många andra är intresserade av hur stark solen är och genom att visa mer exakt med siffror vad det är för uv-index tror jag många skulle uppskatta. En anledning till att jag inte använde eran app innan var just på grund av det.

Kommentarer

  • Hej Matilda!

    Tack för ditt meddelande. Vi har fått denna synpunkt tidigare och beslutade nyligen att vi vill förbättra visningen av UV-nivåer just genom att lägga till siffror till befintlig presentation och även lägga till UV-nivån på vyn för timdetaljer. Tyvärr kan det dock dröja ett tag innan vi har möjlighet att prioritera dessa förbättringar.

    Det vi redan gjort är att vi lagt till siffervärde när man tittar på detaljerna för en dag på vår webbplats, om man använder en enhet med stor skärm, till exempel en dator:

    Vänliga hälsningar,
    Peter