Dagsväderikonerna är missvisande

Hej! Ofta stämmer ikonen per dag dåligt överens med ikonen per timme. Tex har idag och torsdag samma dag-ikon men tittar man på timme-ikonerna ser dagens väder betydligt sämre ut än dag-ikonen medan torsdagens väder ser betydligt bättre ut än dag-ikonen visar.

Kommentarer

  • Hej Lars! Tack för att du hör av dig!

    Skickar detta vidare till vår meteorolog, ser inte bra ut!