Bin

Hej!
tycker mycket om er app, använder den flera gånger om dagen.

Det är trevligt att ni skriver om bin och väder men det skulle vara så mycket bättre om nu skrev mer om våra vilda bin och humlor. De är så viktiga och har det mycket tuffare än tambina. Om ni vill referera till den biologiska mångfalden är det de vilda som är viktiga att bevara och främja.
​Jag hjälper er gärna om ni vill ha information!
Mvh
Justine Lagache