Behålla samma vy när man byter plats

Hej. Ser på väder "grafiskt per timma", men när man byter plats hamnar man på 14-dagsvisning i web-läsaren. Borde få samma vy på nya platsen. Finns någon inställning för det. Annars borde ni ändra applikationen. Känner flera som "retar sig på det". Hälsninger Lars

Kommentarer

  • Hej Lars! Tack för att du hör av dig. Jag förstår vad du menar, ska skicka det vidare till våra utvecklare!

    Ha det fint,
    Sandra