Båtväder!

Hej! Varför är vind prognos borttagen från kartorna. Det var mycket bra! Hoppas att ni tar tillbaks den! Med vänlig hälsning, Thomas Hansson

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för att du skriver till oss. Kartfunktionerna har uppdateras och förbättrats för regn, temperatur, vind och moln. Tyvärr finns det inte i nuläget utrymme att ha kvar de gamla kustkartorna med våghöjd, ytvattentemperatur och vindar vid kusten. Vindprognsen hittar du fortfarande i de nya kartorna men med ett nytt utseende och med möjligheten att zooma, sen har vi fått en del besvikna användare gällande den nya vindkartan och där ska vi se hur vi kan lösa det på bästa sätt.

    Vänliga hälsningar,

  • Saknar de tidigare kustkartorna med vind- och vågprognos. De var mycket användbara

    mvh
    Boo Johnsson

  • Våghöjd och vattentemperatur var ju enda mervärdet med Klart.
    Mycket värdefullt när man planerar havsseglingar.
    Är därför väldigt besviken.

  • Tack för att ni skriver till oss för fram er saknad av dessa kartor, vi tar med oss det och ser vad vi kan göra åt det framåt.

    Vänliga hälsningar,
  • Vill fylla i med en stark önskan om att få tillbaka särskilt våghöjdsprognosen. Ert system o kartor var de absolut bästa. Nu finns inget längre som kommer i närheten.
  • Hej Karin,

    Tack för att du skriver in till oss! Vi kommer ta vidare dina önskemål när vi ska utveckla appen vidare.

    Ha en fin dag!
    Ida Kundtjänst
  • Vid havsseglingar som till Gotland och Baltikum är vågprognoser en fråga om sjösäkerhet.
    Att ta bort dem skapar osäkerhet.
  • Hej Bengt!

    Tack så mycket för din feedback. Vi kommer ta vidare detta till fortsatt utveckling av våra kartor.

    Ha en fortsatt fin dag!
    Ida Kundtjänst
  • Är helt enig med alla ovan. Att kunna få ta del av våghöjden var ovärderligt så den delen saknar jag väldigt mycket. Hoppas att ni kan hitta en lösning så att den kan komma tillbaka.

    //Tina
  • Jag går tyvärr hålla med andra här.
    När den fin funktionen med vågor och vind på karta försvann har jag lämnat klart.se för andra appar och sidor
    Funktionen är saknad. /krister

  • Hej, Tack för att ni skriver in till oss och berättar att ni saknar dessa kartor. Vi jobbar ständigt med att gör Klart bättre och kommer ta med era önskemål när vi utvecklar Klart vidare.

    Ha en fin dag!
    Ida Kundtjänst
  • Värdelös uppdatering. Sämst UX. Nu får ni ta tillbaka de gamla kartorna istället.
  • Hej Linus,

    Tack för att du berättar dina åsikter. Vi kommer att ta vidare dina önskemål när vi utvecklar Klart.

    Ha en fortsatt fin dag!
    Ida Kundtjänst