Lägga till badplats

Hej
Jag skulle vilja lägga till en badplats
Digesgårdsringens strand
Glommen Falkenbergs kommun
Med vänlig hälsning, Ola

Digesgårdsringens strand strax norr om Glommen utanför Falkenberg

Kommentarer

  • Hej Ola! Tack för att du hör av dig!

    Vad härlig stranden ser ut! Vi kan absolut lägga till den. Men har du möjlighet att skicka koordinater till oss? Hittar inte stranden när jag googlar.

    Så här gör du.
  • Hej Sandra

    Här kommer koordinaterna min iPhone visade

    56’56’46” N 12’21’18” Ö
    Med vänlig hälsning, Ola

  • Hej Ola,

    Tack för koordinaterna. Nu har vi lagt till Digesgårdsringens strand. Det kan ta någon dag innan du ser badplatsen i appen eller på webben.

    Önskar dig en fortsatt fin sommar!

    /Malin på Klart