Badplats med olika namn

Hej! Ni har en badplats som förekommer två gånger under olika namn, Björkvik brygga, Ingarö och Björkviksbrygga. Det korrekta namnet ska vara Björkviks brygga. Vore fint om ni kunde fixa till det!
Tack/
Annette

Kommentarer

  • Hej Annette!

    Tack för att du uppmärksammar oss på detta! Vi ska ändra enligt ditt förslag, men det kan dröja ett tag innan vi har möjlighet att göra så.

    Vänliga hälsningar,