Finns det möjlighet att ha personliga notiser?

Hej!

Jag efterlyser en funktion där jag kan skapa personliga notiser utifrån kommande väder.

T ex:
Regnfritt kommande 48 timmarna.
Första frosten kommer
Dygnsmedeltemperatur över X grader

Detta skulle vara användbart på många sätt: t ex, när ska vi passa på att måla huset? Behöver blommorna i trädgården extra skydd mot frost? Eller, nu kan vi snart påstå att våren är här!

Vi har alla olika preferenser kring väder, jag vill ha mycket vind för då kan jag flyga drake med barnen, medan andra ser vinden som ett problem.

Ge oss möjligheten att skapa anpassade notiser utifrån vad som är viktigt för just oss!

Kommentarer

  • Hej Eric,

    Det var ett väldigt bra förslag! Vi tar det till oss och har det i åtanke för framtida utveckling av Klart.
  • Ett annat bra förslag är att få tidsbestämma när pushnotisen kommer. Kl 07:00 är man ju redan på jobbet, då har man ju redan sett vilket väder som gäller för dagen 😀
  • Hej,

    Tack för din feedback! Det är något vi har med oss när vi utvecklar och förbättrar appen 😀