Annons på Tv.nu

Hej
Ta helt bort er annons från tv.nu.
Webbsida för Klart visas trots begärd om blockering om detta.
Dator är inställd att helt blockera reklam både i webbläsaren och till YourOnlineChoices.eu.
Det är mycket störande med integritetsintrång under sessioner vid Internetbesök när blockering som stoppar all reklam är aktiverad i webbläsaren och Internetsäkerhetspaket med ständigt uppdaterat heuristisk spaning på online riktad reklam likt ad-ware och Virus.

Kommentarer

  • Hej Lars,

    Tack för ditt mail!
    Om du har ad block på så bör du inte se några annonser, såvida det inte är en integrering. Skulle du kunna ta en skärmbild på annonsen så att jag kan få bättre förståelse för vilken annons du menar?

    Vänliga hälsningar,
    Malin på Klart

  • ad block är aktiverad och är inte en integrering.
    Skärmbild visar vad som är problemet.
    Klart är alltid med och går inte få bort.

  • Hej igen,

    Detta är ett betalt samarbete med Tv.nu och en så kallad integrering. Integreringar är inget som går att välja bort med ad blockers, utan kreativa lösningar som möjliggör att gratistjänster som Tv.nu får finnas kvar samtidigt som de hoppas att ge ett värde till sina användare. Har du synpunkter på dessa typer av integreringar bör du vända dig direkt till Tv.nu.

    Med vänlig hälsning,
    Malin