Vind i jämförelseprognosen

som jag uppskattar mycket, så vore det suveränt om m ni kunde peta in en vindstyrka där oxå

Kommentarer

  • Hej Nils!

    Vad kul att höra att du uppskattar jämför! Vi har funderat på om vi borde ha med vindstyrka i jämför, men har hittills uteslutit det för vi tyckt att det blir för mycket information. Men vi ska återbesöka beslutet!

    Ha det fint,
    Sandra
  • Jag instämmer helt med Nils, det är en fantastisk funktion och jag använder nästan bara den.
    Men jag saknar också verkligen vindinformation.
    Kanske ni kan göra det valbart? Så vi som vill ha det, kan välja att få det i jämförelsefunktionen :-)
    Mvh Fredrik
  • Hej Fredrik!

    Tack för dina synpunkter. Vi ska ha dem i åtanke när vi jobbare vidare med jämförelsefunktionen. När det gäller att göra saker valbara måste man alltid väga in att appen blir lite mer komplex och svårare att använda, men det är en bra idé.

    Vänliga hälsningar,
    Peter