Vart är samlingsplatsen för skidlektionerna?

Hej,

Jag funderar på boka skidskola till min son nästa säsong. Vart samlas de innan lektionen börjar? Är det på samma ställe varje dag?

Mvh
Kurt

Kommentarer

  • Hej Kurt,
    och tack för att du hör av dig!
    Oavsett om du anmält dig till en grupp- eller privatlektion är det enkelt att hitta din instruktör. I skidområdet finns det samlingsskyltar utmärkta efter typ av lektion du bokat.

    Grupplektioner
    Barn 3-8 år: Barnområdet.
    Ungdomar 9-14 år, Vuxna 15 år-, samt skidupplevelser och snowboard: Tranantorget, vid en blå samlingsskylt mellan Restaurang Tranan och Hotell Kurbits

    Privatlektioner
    Alla åldrar: Tranantorget, vid en blå samlingsskylt mellan Restaurang Tranan och Hotell Kurbits

    Längdlektioner
    Alla åldrar: Längdcentralen vid Älvspåret
    Kläppen Ski Resort