Vad gör jag vid skada?

Hej Kläppen,

Jag undrar vad jag ska göra om jag eller någon annan skadar sig i backen?

Inte för att jag tror att det kommer att hända men kan vara bra att veta! 😃
Ser fram emot att få komma och åka av mig lite!

Kommentarer

  • Hej Cecilia,
    Jättebra fråga!

    Under dagtid och när liftarna är öppna så informerar gästerna liftvärdarna eller i receptionen om vad som skett, som därefter tillkallar sjukvårdspersonal .
    Efter kl 18.00 när liftarna är stängd så är det den allmänna vägen via sjukvårdsupplysningen 1177 eller 112 som gäller.

    Info om Kläppens läkarmottagning>>
    Varmt välkomna!
    Kläppens bokningsavdelning
  • Hej svejs (igen)!
    Hur är det med planerat öppethållande av era backar 14-17/3? Planerar resa till er då och skulle behöva veta innan vi bestämmer oss för var vi ska köpa liftkort. Tänker att det är bättre att köpa i närliggande anläggning om ni har events hos er som gör att ni måste hålla backarna stängda osv.
    Tack på förhand för svar!
    Mvh
    Fam Johansson

    E Johansson
  • Hejsan familjen Johansson!
    Så roligt att ni vill besöka oss.

    I nuläget ser jag inte att några backar kommer vara stängda 14-17 mars (bortsett från Kläppen race arena, en backe som är abonnerad för träning/tävling hela säsongen).
    Däremot kommer vi arrangera eventet Oakley days. Tävlingen kommer hålla till i stora parken, så det är inget som ska påverka våra backar. På Tranantorget kommer man kunna testa deras produkter och de har även gömt en Golden Ticket på berget. Ni kan läsa mer om eventet här: Kläppen (klappen.se)

    Våra backar är väldigt fina och snön har hållit fin kvalitet hela vintern, så jag skulle verkligen rekommendera er att köpa liftkort hos oss!
    Hoppas vi ses!

    Mvh
    Emma
    Kläppen Ski Resort