Har ni pjäxor för breda vader?

Jag och mina kompisar är överviktiga och har bokat utrustning hos er. Jag väger 110 kg och är 158 cm lång, med kraftiga vader finns det till mig? Min sambo är ännu större. Funkar det med alla liftar osv? Tacksam för svar.

Kommentarer

  • Hej Annika!
    Vi har pjäxor för breda vader och brukar lösa de flesta problemen.
    Det är inga problem att åka några av liftarna med tanke på vikt.

    Varmt välkomna!
    //Martin
    Kläppen Ski Resort