Hur hanterar ni kvarglömda saker?

Hej.
Jag och min familj bodde i kläppen på sportlovet.
Mitt i pisten och stuga 567A.
Och jag glömde min laddare till min dator där.
Så nu undrar jag om det är någon som hittat den och om ni kan skicka den till mig.
Det är jättesvårt att få tag i en ny sån.

Kommentarer

  • Hej Maria,
    tack för att du hör av dig till oss.
    För att se över om vi har hittat era kvarglömda saker är du välkommen att kontakta oss på +46280-96200.

    När det kommer till våra rutiner sparar vi upphittade/kvarglömda ägodelar i två veckor. Värdesaker lämnas in till Polisen i Sälens by i slutet av varje månad.

    Om ni inte längre är på plats kan vi skicka upphittade ägodelar per post. Vi väger ägodelen, varav ni skickar en fraktsedel per mail. Vanligtvis kommer det fram inom ett par arbetsdagar.

    Hoppas att laddaren kommer tillrätta,
    Vänligen//
    Kläppen Ski Resort