Ingår spårknapp i liftkorten som är paketerade med boende?

Ingår spårknapp i liftkortet som är bokat med boendet på Kurbits?

Kommentarer

  • Hej Johan,
    och tack för att du hör av dig. Det gläder oss att du planerar att besöka vår skidanläggning!

    Skipass som paketeras med boende är exklusive längdspårknapp. Om du önskar kombinera Skipass och spårknapp kan du uppdatera din bokning via bokning@klappen.se alt. 0280-96200
    Tilläggskostnaden kommer att bli mellanskillnaden mellan ett Skipass och ett Kombi-Skipass.
    Samtliga prisuppgifter för Skipass/längdknapp hittar du på www.klappen.se

    Önskar dig en fortsatt trevlig helg,
    Vänligen//
    Kläppen Ski Resort