Kan jag boka skoterfärd med Trolle o Trolla?

När kan man boka skoterfärd med Trolle o Trolla som ni brukar ha? Barnen var så besvikna på oss förra året för att vi inte hade bokat i tid. Skulle vilja ha tors, fre eller lör i v11.

Kommentarer

  • Hej Ida,
    och tack för ditt meddelande. Det gläder oss att dina barn uppskattar Trolle och Trolla så pass mycket!

    Till den här säsongen har vi valt att satsa extra mycket på Trolle och Trollas föreställningar, och kommer därav inte köra några skoterturer i år.
    Vår förhoppning är att ge möjlighet till fler barn att hälsa och prata med trollen.

    Läsa allt om vilka tokigheter trollen kommer att syssla med till den här vintersäsongen på vår hemsida.

    Hoppas att barnen inte blir allt för besvikna, utan att dom kommer få glädjas över fler påhitt på scen och i trollgården!
    Vänligen//
    Bella Beiron
    Kläppen Ski Resort