Kan man använda SkiStars kort på Kläppen?

Hej, går det att ladda plastkort från SkiStar när man ska skida i er anläggning?

Kommentarer

  • Hej Jesper,
    tack för att du hör av dig!

    På vår anläggning kan du använda kort med märkningen KeyCard och SkiData. SkiStar använder ett annat system, vilket gör att deras kort med märkningen TeamAxess inte fungerar i vårt system. Har du inte ett KeyCard sedan tidigare kan du köpa det online eller på plats.

    Varmt välkommen!
    Kläppen Ski Resort
  • Finns det halvdagarskort i Kläppen
  • Hej Ann-Kristin 😀 och ja, det har vi!

    Vi har Skipass för förmiddag och eftermiddag som gäller mellan klockan 09:00-13:30 alt. 13:30-18:00. Du kan även köpa enkelbiljetter och välja hur många åk du vill göra.

    Hoppas det var till hjälp//
    Sofia
    Kläppen Ski Resort
  • Hur använder jag mitt gamla keycard när jag ska boka ett nytt liftkort?
    Ingrid
  • Hej Ingrid!
    Tack för din fråga.

    Du kan använda gamla keycard så länge de är från Skidata-anläggningar. Det fungerar alltså med ett kort från Kläppen, men även med andra kort som det står skidata på. (Observera att exempelvis Idre och Skistar använder ett annat system som inte fungerar hos oss).

    Om du gör köpet online knappar du in den långa sifferkoden som står på baksidan av kortet för att ladda biljetten på ditt kort.
    Om du hellre vill köpa skipass på plats här tar du bara med keycardet så laddar vi det.

    Önskar dig en fin dag,
    mvh
    Emma
    Kläppen Ski Resort