Är Skipass:et giltigt i ett dygn?

Om jag aktiverar et skipass efter lunch är det då giltigt fram till lunch nästa dag?

Kommentarer

  • Hej Eirin,
    och tack för att du hör av dig. Det gläder oss att du planerar att skida i vår anläggning!

    En laddning är giltig per dag, inte dygn. Om du laddar ditt KeyCard med "en dag" kommer Skipasset vara giltig fram till anläggningen stänger klockan 18:00.
    Om du planerar att ladda ditt kort efter lunch skulle jag rekommendera dig att ladda "en halvdag" som är giltig från klockan 13:30 till klockan 18:00.
    Alla prisuppgifter hittar du på vår hemsida www.klappen.se

    Tveka inte att höra av dig på nytt om du har fler frågor.
    Önskar dig en fortsatt trevlig dag,
    Allt gott//
    Kläppen Ski Resort