Vart hittar jag säsongsskipass på www.klappen.se?

Hej
Går det inte att boka skipass säsong på er onlinebokning? Finns inte som alternativ för mig.

Kommentarer

  • Hej Johnny,
    och tack för en mycket bra fråga. Det gläder oss att du planerar att köpa ett säsongskort till vintersäsongen 20/21!

    Anledningen till varför du inte hittar säsongsskipasset i vår onlinebokning är för att vi har en separat bokningssida för det. Säsongsskipasset hittar du under fliken Skidåkning välj sedan länken "här" under underrubriken "Boka säsongsskipass"

    Hoppas att vi får se dig mycket i våra alpinbackar vintersäsongen 20/21!
    Önskar dig en fortsatt trevlig dag,
    Vänligen//

    Kläppen Ski Resort