Vilka liftkort kan jag använda hos er? SkiData, KeyCard eller TeamAxess?

Jag har tre olika typer av plastkort och undrar om jag kan ladda någon av dessa hos er?
Ett från SkiStar, ett från Branäs och ett som det står SkiData på. Tack på förhand.

Kommentarer

  • Hej Kristina,
    Tack för din fråga.

    Du kan använda KeyCard och SkiData på vår anläggning.
    För din del innebär det att du kan nyttja kortet från Branäs och SkiData här i Kläppen. Kortet från SkiStar är ett TeamAxess och fungerar inte i vårt system.

    Här kan du läsa mer om vilka plastkort som fungerar på Kläppen

    Varmt välkommen till oss.

    Med vänliga hälsningar
    Ebba T.
    Kläppen Ski Resort