Måste man ha en spårknapp när man bokar kombinerat Skipass och längdspår?

Måste man ha en spårknapp när man bokar skipass kombi

Kommentarer

  • Hej Jonny,
    Tack för din fråga!

    I samband med att du bokar ett skipass kombinerat med spårknapp så kommer du även få en spårknapp som du kan ha på dig synligt i spåret som visar att du betalat för detta. Denna spårknappen går inte att hämta ut i någon av våra skipassautomater likt skipasset utan för att få denna behöver du besöka hotell Kurbits, där vi lämnat ut en pin/knapp som du kan sätta synligt på kläderna- sen kan du ut och åka direkt!

    Varmt välkommen till oss!

    Med vänliga hälsningar
    Theodor
    Kläppens bokningsavdelning