Om jag köper Skipass på Kläppen, ger det mig rabatterat pris på andra anläggningar?

Hej!
Jag funderar på att köpa ett säsongs-keypass gällande Kläppen. Finns det då någon rabatt på keypass om jag skulle vilja besöka Stöten några dagar under säsongen?
Mvh

Kommentarer

  • Hej Jonas
    Tack för din fråga och vad trevligt att ni väljer att köpa säsong skipass här.
    Nej ni har inte någon rabatt i Stöten i och med att ni köpa säsongpass här, i Stöten så är det ordinarie priser.

    Varmt välkomna, vi ses i vinter
    Linda
    Kläppens bokningsavdelning