När börjar mitt SkiPass gälla?

Hej,
Jag har bokat skipass för 2 dagar. I bokningen står det "från" 27/1, men jag kommer börja vilja åka 28/1.Gäller skipasset från det att jag stämplat det?

Kommentarer

  • Hej Klara,
    Tack för din fråga.
    Det stämmer, ditt skipass kommer börja gälla första gången du går igenom grindarna.

    Ha en fin dag.
    Med vänlig hälsning,
  • Hej
    Om man köper ett tredagars och exempelvis börjar åka på torsdagskvällen, gäller det tom söndag förmiddag?
    Med vänlig hälsning, Tobbe
  • Hejsan Torbjörn,
    tack för din fråga!

    Ditt skipass gäller per använda dagar och inte dygn. Börjar du åka på det under torsdagen kommer det gälla till och med lördag.

    Ha en fortsatt fin dag!

    Kläppen Ski Resort