Hur bokar jag tre dagars skidskola? Jag får bara upp alternativet fyra dagar.

Hejsan! Skulle boka skidskola till mina barn, i prislistan står det att man kan boka tre dagar ,men på onlinebokningen finns endast fyra dagars med som alternativ. Hur gör man då om man vill boka tre dagar online?

Kommentarer

  • Hej Fredrik!

    I standard är våra grupper 4 eller 5 dagar. Det är därför det inte finns alternativ för färre på hemsidan. Om du vill boka 3 dagar så måste du kontakta oss på telefon 0280-96 200 eller mail skidskolan@klappen.se.

    Där hjälper vi er att boka och svara på frågor.
    Ha det fint och skida lugnt// Sofia

    Kläppen Ski Resort