Hur många pister och liftar har Kläppen?

Hej,
Jag undrar bara hur många liftar och nedfarter Kläppen har 2021?

Kommentarer

  • Hej Filip!

    Tack för din fråga.
    Vi har totalt 38 pister och 21 liftar! För att se mer information om alla pister och liftar kan du besöka "Kläppen idag" där ser du vilka liftar och pister som är öppna samt längd på dessa. Du ser även daglig information om längdspåren. Samt lite daglig information om vad som händer på berget!
    Kläppen (klappen.se)

    Kläppen Ski Resort