Området Gullbrändan ligger det Ski in/Ski out?

Ski in ski out

Kommentarer

  • Hej Karin
    Tack för ditt mail, vad trevligt att ni väljer att komma till oss.
    Hela Gullbrändan är Ski-in Ski-out, så där kan ni välja boende efter antal gäster.
    Ni kan höra av er till oss på 0280-96200 så kan vi hjälpa er.

    Vi ses i vinter
    Med vänliga fjällhälsningar Linda
    Kläppens bokningsavdelning
  • Vi ska boka 13-16 dec. Jag vill gärna boka stuga där det finns störst chans att det finns snö för ski in ski out. Är Gullbrädan bäst chans för detta eller mitt i pisten?
    // karin
  • Hej Karin
    I Mitt i Pisten är det skidvägarna som utgör det mesta av Ski in Ski out, dom är i dagläget beroende av natursnö som i sig inte ska vara något problem om det blir rikligt med snö tidigt i år.
    Gullbrändan kan vara mer säkert så tidigt på säsongen.
    Hör gärna av dig till oss 0280-96 200 så hjälper vi dig vidare.

    Med vänliga hälsningar Linda
    Kläppens bokningsavdelning
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.