Registreras antal åk, höjdmeter m.m på liftkortet?

Registreras data så att man kan se för en dag hur många åk man gjort, i vilka liftar och hur många höjdmeter man åkt mm?

Kommentarer

  • Hej Viktor,
    Tack för din fråga!

    I Kläppens app kan du tracka din åkning via Skitude. Utöver sin egen åkning kan man se topplistor och vara med i tävlingar. Om du vill ha mer specifik information kan du besöka vår reception så kan vi läsa av ditt liftkort och se följande information angående din åkhistorik:
    • Vilka liftar du har åkt i.
    • Total fallhöjd du har åkt.
    • Antalet åk som har genomförts.
    • Antalet dagar som liftkortet använt.
    Om du är intresserad av att få veta denna informationen är du varmt välkommen in till vår reception inne på hotell Kurbits!

    Med vänliga hälsningar
    Theodor
    Kläppen Ski Resort