Kan man praoa på Kläppen?

Hej, jag heter Theodor. Jag och min kompis Zigge  skulle vilja se om det går att hitta prao här och vad vi skulle göra då. Vi är 14 år kommer ha fyllt 15 när det är prao. Vår skolas prao är vecka 11 och 12/ 2019. Vi är mycket vana skidåkare och åker minst 2 veckor om året. En vecka i Alperna.

Kommentarer

  • Hej Theodor!

    Skoj att ni vill lägga praktiken hos oss!, vilken avdelning är det ni skulle vilja praktisera på isåfall?

    Mvh
    Tomas Berg
  • Än så länge vet vi inte vad som finns.
  • Hej Theodor
    Jätteskoj med praktik i fjällen.
    På vår hemsida hittar du våra olika arbetsområden, när ni finner vad som är intressant så skriver ni ner era uppgifter i ett mail och skicka det till info@klappen.se så skickar vi det till vår HR avdelning som tar hand om alla prao-elever. Eller ring oss direkt på 0280-96 200.

    Vi ses i vinter
    Fjällhälsningar Linda
    Kläppens bokningsavdelning
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.