Går det att beställa Take Away med utkörning?

Har Brasseriet eller något annat ställe Pizza utkördning till Torgås? Eller har ni öppet 27/8 Agusti?

Mvh

Kommentarer

  • Hej Erik,
    och tack för att du hör av dig. Det gläder oss att du önskar beställa hem mat från våra restauranger.

    Brasserie Karelius kommer vara öppet mellan klockan 11.30-14:00 den 27/8. Om du kontaktar restaurangen kan du beställa maten som Take Away, dock inte med utkörning. Mer information om Brasserie Karelius hittar du via vår hemsida Brasserie Karelius >>
    Brasserie Karelius når du på telefonnumret +46280-96242

    Önskar dig en fortsatt trevlig dag,
    Allt gott//
    Kläppen Ski Resort