Pistar ni alla backar varje dag?

Hej!
Pistar ni ALLA backar varje natt?

Kommentarer

  • Hej Anna!
    Tack för din fråga.
    Ja vi preparerar alla backar efter varje dag, sedan kan det komma nysnö under natten och då hinner vi inte alltid pista alla backar 2 gånger under natten.

    Ha det så bra!

    Bästa hälsningar

    /Tomas
    Drift & lift
  • Har hørt at der er nye pister på vej. Hvor ligger de i anlægget, og hvornår åbner de?
  • Kläppen Syd kommer att infatta 5 nya pister och en ny stollift. Det nya området går att nå både från den nya liften och från Gondolens toppstation.

    Bästa hälsningar
    Kläppens bokningsavdelning