Finns det omklädningsrum vid skiduthyrningen?

Hej!
Undrar om det finns omklädningsrum i närheten av skiduthyrningen? Vi får inte tillgång till stugan förrän kl15 men vill testa skidorna tidigare

Kommentarer

  • Hej Kamilla!
    Ja, vi har ett omklädningsrum som är ligger i samband med våra skidskåp som går att hyra. Det ligger utan egentligen lås eller stängda dörrar- men är avskilt. Om man inte känner sig bekväm och vill lite ha mer privat hänvisar jag till toaletterna. 😀

    Hoppas det var svar på frågan. Ha det fint//
    Sofia

    Kläppen Ski Resort