Hur går jag tillväga om jag tappat bort en boendenyckel?

Hej!
Jag har dessvärre tappat bort en av boendenycklarna, och jag kan inte hitta den någonstans.. Hur gör jag nu? Ska jag meddela receptionen det eller ska jag lämna den nyckeln jag har i check-in stationen?

Kommentarer

  • Hej Hans,
    och tack för att du hör av dig ang. ditt ärende. Tråkigt att nyckeln har kommit bort!

    Jag skulle rekommendera dig att fortsätta leta efter nyckeln. Om du inte hittar den kommer vi behöva debitera dig en kostnad för cylinderbyte. Det görs vi via receptionen på hotell Kurbits, kontakta oss om du har frågor kring nycklar eller övriga ärenden likt detta!

    Efter avresa har du ett par dagar på dig att leta igenom din packning innan vi gör en beställningen på den nya cylindern. Om du skulle hitta nyckeln inom dessa dagar önskar vi att du meddelar oss direkt via +46(0)280-96200, samt skickar upp nyckeln med Expressbrev. I det fallet återbetalar vi dig summan för cylinderbytet.

    Hoppas att du hittar nyckel!
    Har du fler frågor är du mer än välkommen att höra av dig på nytt.
    Önskar dig en fortsatt trevlig dag,
    Allt gott//
    Kläppen Ski Resort