Vilket område rekommenderar ni för elallergiker?

Hejsan.
Kan I oplyse mig om der er mobil - sende- master i området ???
min mand tåler IKKE at bo i nærheden af en sende mast ( antenne-mast)
jeg er ved at booke hus i Herrmundbergets tomtområde i hus nr. 413, fordi det ligger længst væk fra WI-Fi senderne. Er det de samme master der dækker mobil telefoni også ???  og hvor langt ligger de fra hus nr. 413 i lige linie. 1 km ?
Er der nogen højspændingsmaster i området ?? og hvor langt ligger de fra hus nr. 413. ??  med venlig hilsen. Irena Kjærgård

Kommentarer

  • Hej Irena,
    tack för att du hör av dig.

    Det finns inga master i området, så det skall gå bra att boka på Horrmundberget. När det kommer till elstationer så har vi en som är ca 4KM ifrån Horrmundberget.

    Hoppas detta hjälper.
    Mvh
    Jack
    Kläppens bokningsavdelning